mgr Ewa Dobranowska

psycholog, certyfikowany psychoterapeuta – nurt systemowo-psychodynamiczny, specjalista psychoterapii dzieci i młodzieży
Psycholog z wieloletnim doświadczeniem oraz certyfikowany psychoterapeuta Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Z wyróżnieniem ukończyła studia psychologiczne w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim w Lublinie. Studia podyplomowe z zakresu psychoterapii ukończyła w Krakowie. Certyfikat psychoterapeuty obroniła w 2018 roku.  W zawodzie pracuje od ponad 20 lat, w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Brzesku i od 14 lat w Poradni Zdrowia Psychicznego  w  Brzesku. W Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Brzesku pracuje z dziećmi i młodzieżą.
Psychoterapie prowadzi w paradygmacie systemowo-psychodynamicznym. Psychoterapia to żmudna praca pacjenta, ale pozwala często dotrzeć do przyczyn zaburzeń emocjonalnych, gdy leki znoszą tylko objawy, a nie docierają do przyczyn. Psychoterapia nie wyklucza farmakoterapii, często z nią współgra i przyśpiesza leczenie. Bywa, że psychoterapia pozwala funkcjonować bez leków, co jest ważne w szczególności w przypadku dzieci i młodzieży.
Zapewnia profesjonalną pomoc i wsparcie psychologiczne w przypadku: zaburzeń depresyjnych i lękowych, zaburzeń osobowości, stresu, kryzysów życiowych. Prowadzi również psychoterapię par i rodzin oraz zajmuję się diagnozą psychologiczną. Swoją pomoc oferuje osobą dorosłym, młodzieży, dzieciom, rodzinom i parom.
mgr Ewa Dobranowska

ZAKRES DZIAŁALNOŚCI:

  • diagnoza ilorazu inteligencji,
  • diagnoza emocji,
  • diagnoza organicznych zmian w OUN,
  • diagnoza osobowości,
  • indywidualna psychoterapia dzieci i młodzieży,
  • terapia rodzin,
  • poradnictwo psychologiczne dla rodziców, porady w trudnościach wychowawczych,
  • opiniowanie dla ZUS, KRUS, do Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności i do lekarzy specjalistów,
  • indywidualna psychoterapia zaburzeń lękowych, depresyjnych, kryzysów życiowych oraz zaburzeń traumatycznych,
  • psychoterapia par małżeństw.

mgr Robert Put

psycholog, psychoterapeuta w trakcie certyfikacji – nurt systemowo-psychodynamiczny

Psycholog w trakcie całościowego kursu terapii systemowo-psychodynamicznej, absolwent Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim – specjalizacja: Psychologia zaburzeń zachowania i pomoc psychologiczna. Członek Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Doświadczenie psychologiczne i psychoterapeutyczne zdobywał m.in. w Klinice Psychiatrii Dorosłych w Szpitalu Uniwersyteckim, Szpitalu Klinicznym im. dr. Józefa Babińskiego, Instytucie Seksuologii i Psychoterapii „Zacisze” w Krakowie, Centrum Zdrowia Psychicznego i Terapii Uzależnień „Pro Vita”. Pracuje w Poradni Zdrowia Psychicznego, Zespole Leczenia Środowiskowego oraz w Oddziale Pediatrii w Szpitalu w Brzesku.
Praktykę zawodową prowadzi również w Poradni Zdrowia Psychicznego w Centrum Zdrowia Psychicznego „Pro Vita”. Swoje kwalifikacje stale podnosi poprzez uczestnictwo w konferencjach i szkoleniach. Pracę poddaje regularnej superwizji indywidualnej.

mgr Robert Put

Zakres działalności:

  • indywidualna psychoterapia dorosłych,
  • wsparcie psychologiczne przy doświadczeniach kryzysów życiowych,
  • diagnoza ilorazu inteligencji,
  • diagnoza organicznych zmian w OUN,
  • diagnoza osobowości,
  • opiniowanie psychologiczne do celów orzeczniczych (ZUS, KRUS, Zespół Orzekania o Niepełnosprawności).

mgr Emilia Skołyszewska

psycholog, psychoterapeuta w trakcie certyfikacji – nurt systemowo-psychodynamiczny

Psycholog w trakcie całościowego szkolenia psychoterapii w nurcie systemowo-psychodynamicznym. Absolwentka Psychologii Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów podyplomowych z Socjoterapii na Uniwersytecie Pedagogicznym. Kompetencje zawodowe podnosi poprzez udział w szkoleniach ukierunkowanych na rozwijanie umiejętności diagnostycznych, terapeutycznych oraz z zakresu poradnictwa psychologicznego. Pracuje w placówkach oświatowych (Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, szkoła średnia) oraz w gabinecie Arche – Psychologia dla ludzi. Doświadczenie zawodowe zdobywała również pracując w ramach projektów realizowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego. W swojej pracy koncentruje się głównie na diagnozie i wspieraniu rozwoju poznawczego oraz emocjonalno-społecznego dzieci i młodzieży.

mgr Emilia Skołyszewska

Zakres działalności:

  • diagnoza psychologiczna dzieci i młodzieży,
  • pomoc psychologiczna dzieci i młodzieży,
  • poradnictwo psychologiczne dla rodziców,
  • diagnoza osób dorosłych do celów orzeczniczych,
  • wsparcie psychologiczne dla osób chorujących przewlekle i ich bliskich.

mgr Sylwia Kamińska

psycholog, w trakcie kursu psychoterapii – nurt systemowo-psychodynamiczny

Psycholog, w trakcie 5 letniego kursu: „Psychoterapia indywidualna i terapia rodzin ze szczególnym uwzględnieniem problematyki okresu adolescencji” w Krakowskiej Fundacji Rozwoju Psychoterapii im. Profesor Marii Orwid. Kompetencje zawodowe podnosi poprzez udział w szkoleniach i konferencjach, ukierunkowanych na rozwijanie umiejętności diagnostycznych, terapeutycznych oraz z zakresu poradnictwa psychologicznego. Pracuje w placówkach oświatowych (szkoła podstawowa, szkoła średnia), prowadząc konsultacje indywidualne dla młodzieży szkolnej, warsztaty, zajęcia psychoedukacyjne oraz zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno–społeczne. W indywidualnej praktyce – zarówno podczas pracy z dorosłymi jak i z dziećmi oraz młodzieżą – koncentruje się na rozpoznawaniu, rozumieniu i wyrażaniu emocji oraz poszukiwaniu indywidualnych wartości i sensu życia przez Pacjenta.

Zapewnia pomoc i wsparcie psychologiczne w przypadku: zaburzeń nerwicowych, depresyjnych i lękowych, a także przewlekłego stresu i kryzysów życiowych.

mgr Sylwia Kamińska

ZAKRES DZIAŁALNOŚCI:

  • terapia psychologiczna dzieci i młodzieży,
  • poradnictwo psychologiczne dla rodziców,
  • terapia indywidualna dla osób dorosłych.

mgr Aleksandra Bawolska–Piszczatowska

psycholog, pedagog specjalny, w trakcie specjalizacji z psychoterapii dzieci i młodzieży

Absolwentka psychologii (o specjalności klinicznej) na Uniwersytecie SWPS oraz pedagogiki specjalnej (specjalności: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz wczesne wspomaganie rozwoju dziecka) na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W trakcie specjalizacji z psychoterapii dzieci i młodzieży organizowanej przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie.

Kompetencje zawodowe podnosi poprzez udział w szkoleniach i konferencjach z zakresu wsparcia psychologicznego i psychoterapii dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych.

Autorka i współautorka publikacji naukowych z zakresu mutyzmu wybiórczego, diagnozy prenatalnej niepełnosprawności dziecka, zdrowia psychicznego adolescentów z niepełnosprawnością intelektualną. Prowadziła zajęcia z zakresu pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz z zakresu psychologii (zaburzeń lękowych – mutyzmu wybiórczego) na Akademii Handlowej Nauk Stosowanych w Radomiu.

Prowadzi wsparcie psychologiczne i psychoterapię dla nastolatków i rodziców oraz młodych dorosłych.

W praktyce psychologicznej i psychoterapeutycznej czerpie z nurtu systemowego, humanistyczno – doświadczeniowego oraz technik Terapii Akceptacji i Zaangażowania. Praktykę poddaje regularnej superwizji.

mgr Aleksandra Bawolska–Piszczatowska

Zakres działalności:

  • terapia psychologiczna i psychoterapia młodzieży i młodych dorosłych

  • wsparcie psychologiczne dla rodziców

  • diagnoza psychologiczna ADHD testem Conners – 3

Oferuje wsparcie psychologiczne dla młodzieży:

  • doświadczającej problemów w relacjach, w domu, w szkole,

  • z obniżonym nastrojem, lękami,

  • z niepełnosprawnościami,

  • z problemowym używaniem substancji,

  • z mutyzmem wybiórczym,

  • w spektrum neuroróżnorodności (ASD, ADHD).

Wsparcie psychologiczne dla rodziców:

  • chcących pogłębić swoje relacje z dzieckiem,

  • szukających wsparcia w trudnych doświadczeniach,

  • dla rodziców dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami i w spektrum neuroróżnorodności.

mgr Anna Mikołajska-Kolan

psycholog, psychoterapeuta

Psycholog i psychoterapeuta w trakcie całościowego szkolenia przy Katedrze Psychoterapii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, członek Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego i Sekcji Naukowej Psychoterapii PTP.

Ukończyła jednolite studia magisterskie z psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Jest stypendystką Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej z siedzibą w Warszawie oraz absolwentką studiów doktoranckich w Instytucie Psychologii UJ w Krakowie w latach 1998-2002. Ukończyła liczne kursy i szkolenia w zakresie psychoterapii dzieci, młodzieży i dorosłych m.in. w Maltańskim Ośrodku Pomocy Dzieciom i ich Rodzinom, Krakowskim Centrum Psychodynamicznym, Polskim Instytucie Ericksonowskim, Centrum CBT EDU, Ośrodku Poza Schematami oraz Ośrodku Psychoterapii Zorientowanej na Proces w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz posiada uprawnienia pedagogiczne do pracy z dziećmi i młodzieżą (stopień nauczyciela dyplomowanego).

Posiada certyfikat w zakresie Monachijskiej Funkcjonalnej Diagnostyki Rozwojowej wydany przez Międzynarodową Akademię Rehabilitacji Wieku Rozwojowego w Monachium. Prawie 20-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami, zdobywała zarówno w placówkach klinicznych (m.in. w Oddziale Neurologii Szpitala im. G. Narutowicza oraz Poradni Zdrowia Psychicznego w Krakowie) jak też placówkach oświatowych (m.in. Centrum Autyzmu w Krakowie, publiczne szkoły i przedszkola). W 2020 roku otrzymała Nagrodę Starosty Bocheńskiego za wyróżniającą pracę dydaktyczno–wychowawczą i opiekuńczą.

mgr Anna Mikołajska–Kolan

Zakres działalności:

  • diagnoza i wspomaganie rozwoju psychoruchowego dziecka (0–3 roku życia)
    w przypadkach podejrzenia opóźnienia, zaburzeń, deficytów lub wykrycia niepełnosprawności,

  • diagnoza dzieci i młodzieży w obszarze rozwoju psychicznego, poznawczego, emocjonalnego i społecznego,

  • psychoterapia indywidualna dzieci i młodzieży w nurcie psychodynamicznym z włączeniem wsparcia dla rodziny (m.in. zaburzenia lękowe, fobie, epizody depresyjne, tiki, problemy psychosomatyczne, zaburzenia ze spektrum autyzmu, zaburzenia emocji i zachowania, niska samoocena i inne),

  • psychoterapia indywidualna osób dorosłych w zakresie doświadczanych różnorodnych trudności emocjonalnych i/lub w relacjach z innymi osobami w życiu rodzinnym, społecznym, zawodowym,

  • konsultacje i poradnictwo dla rodziców w zakresie doświadczanych trudności wychowawczych w prawidłowym funkcjonowaniu ich dzieci w nurcie Pozytywnej Dyscypliny,

  • opinie psychologiczne.