Jak pracujemy?
Nie jesteśmy cały dzień w naszym kameralnym centrum MOVEMED. Szanujemy Twój i nasz czas.
Pracujemy zgodnie z comiesięcznym harmonogramem, który możesz śledzić na naszej stronie internetowej (www.scm-movemed.pl) oraz na naszym Facebooku i Instagramie. Punkt Pobrań jest czynny 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-9.30.
W czasie kiedy pracuje nasz Zespół zapraszamy osobiście.
Rejestracja telefoniczna jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00-18.00. Jeżeli nikt w danym momencie nie odbiera, to pamiętaj, że zawsze oddzwaniamy.
Rejestracja ONLINE jest do Twojej dyspozycji 24h/dobę. To wygodna opcja rejestrowania się w dowolnym czasie z dowolnego miejsca na ziemi :).
Umawiamy do dietetyka, fizjoterapeuty, psychoterapeuty oraz konkretnego lekarza na konkretny dzień i godzinę. Zawsze potwierdzamy wizyty poprzez sms lub telefonicznie.
Na pierwszą wizytę prosimy: przynieś ze sobą najnowsze wszystkie badania jakie były ostatnio zrobione (laboratoryjne, obrazowe: RTG, MRI, TK, wypisy ze szpitala, pobyty na SOR, inne) – skompletuj lekarzowi, fizjoterapeucie i dietetykowi najnowszą dokumentację medyczną jaką posiadasz.
Nie zapomnij zabrać dowodu osobistego (numer PESEL) do założenia dokumentacji medycznej.
Zapisz sobie i przynieś zwłaszcza na PIERWSZĄ wizytę nazwy, dawki WSZYSTKICH leków i suplementów diety jakie obecnie stosujesz. To ważne – od razu będziemy mieć wstępną wiedzę, by solidnie zacząć z Tobą leczenie.
ZAPRASZAMY!
